تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آبان 1395 - 17:13
کد خبر : 9586

عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان: ناوگان عمومی لاهیجان نیازمند نوسازی است/ ضرورت نصب کارت مشخصات رانندگان در داخل خودروهای عمومی

عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان: ناوگان عمومی لاهیجان نیازمند نوسازی است/ ضرورت نصب کارت مشخصات رانندگان در داخل خودروهای عمومی

جارستان-عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی لاهیجان نیاز به نوسازی دارد. ابراهیم خوشحال صبح امروز در نشست شورای اسلامی این شهر با اشاره به اهمیت نوسازی حمل و نقل ناوگان عمومی لاهیجان اظهار کرد: نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی لاهیجان مورد تأکید بوده و پیگیری انجام این روند در

جارستان-عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی لاهیجان نیاز به نوسازی دارد.

ابراهیم خوشحال صبح امروز در نشست شورای اسلامی این شهر با اشاره به اهمیت نوسازی حمل و نقل ناوگان عمومی لاهیجان اظهار کرد: نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی لاهیجان مورد تأکید بوده و پیگیری انجام این روند در باقی‌مانده خودروهای فرسوده موجود مهم است.

وی اعمال نظارت بیشتر برای نصب کارت مشخصات رانندگان در داخل خودروهای حمل و نقل عمومی و در معرض دید مسافران به منظور جلوگیری از تخلفات را ضرورت دانست.

عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان درباره وضعیت طرح تفصیلی این شهر تصریح کرد: به دلیل عدم تهیه طرح تفصیلی بسیاری از شهروندان که سال گذشته هنگام نقل و انتقال از شهرداری استعلام ملک خود را دریافت کرده بودند اکنون ملک آنها شامل عقب‌نشینی شده و ساختمان‌های زیادی که به تازگی پایان کار گرفته‌اند نیز مشمول عقب‌نشینی هستند.

این مسؤول عقب نشینی‌های طرح تفصیلی پیشنهادی را از مشکلات مردم لاهیجان عنوان کرد و گفت: شهرداری لاهیجان باید هرگونه اقدام لازم را برای رفع مشکلات مردم در این زمینه معمول دارد.

خوشحال نصب نیمکت در خیابان امام خمینی(ره) و شهید کریمی و تسریع در اجرای طرح اصلاح هندسی میدان ابریشم و ایجاد آرامستان عمومی لاهیجان را از خواسته‌های مهم شهروندان برشمرد.

 خبرگزاری فارس از لاهیجان،

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.